Оновлення портфоліо викладача і науковця

Що ж забезпечує новий функціонал?
- Можливість самостійного створення викладачами власних доменних імен у зоні vk.vntu.edu.ua
- Автоматичну синхронізацію змісту персональної WEB-сторінки в JetIQ та сайту викладача. У тому числі й публічних наукових та методичних публікацій з персонального репозиторію. Завдяки цьому автоматично підтримується актуальність списків праць як на сторінці у JetIQ так і на сайті викладача. Це дає можливість самостійно і в одному місці (тобто в персональному кабінеті JetIQ) централізовано управляти своїми публічними ресурсами.
- Для раніше створених і нових сайтів викладачів є можливість перемикати до них доступ.
- Відсутність необхідності у сторонньому адмініструванні. Тепер все самостійно робить користувач.
Як користуватись?
- Зайдіть у персональний кабінет викладача в JetIQ.
- Перейдіть на "Робочий стіл".
- На блоці "Ресурси кафедри/підрозділу" клацніть на пункті "моя персональна сторінка/сайт"
- Якщо у вас ще немає свого сайту, то клацніть "Створити власний сайт.." і виконайте вказані дії. Протягом доби з'явиться ваш сайт, а поки заповнюйте необхідні дані у анкеті і редагуйте публікації у персональному репозиторії. Після появи вашого сайту всі зміни даних в персональному кабінеті будуть відтворюватись на ньому одразу.
- Якщо у вас вже існує старий сайт, то ви можете перемкнутись на Новий сайт за допомогою селектора Старий/Новий знизу цієї сторінки і надалі його редагувати згідно п.4.
Автор ідеї - Ілля Малініч.
Гарячі новини
2025-07-14 16:42:10 Аврамська Лілія Анасівна. Науково-технічна бібліотека.
Хижацькі видання та недоброчесні публікаційні практики — як розпізнати й протидіяти? Шановні науковці! 16 липня 2025 року (11:00) науково-технічна бібліотека запрошує вас на безкоштовний вебінар українською (за сприяння МОН України та ДНТБ України). Реєстрація: https://us02web.zoom.us/meeting/register/6__Nuy2dQXiD1ziIePkHvg Реєстрація б докладніше...
2025-07-11 13:15:57 Коваленко Олена Олексіївна. JetIQ.
Від ідеї, другого місця на олімпіаді IT-Universe — впровадження в систему JetIQ Викладачі — професори, доценти, асистенти — щодня стикаються з бюрократичними задачами. І кожен з них мріє про «чарівну кнопку»: натиснув один раз — звіт готовий, ще раз — і наступний звіт уже чекає на відправку. Навіщо вводити одну й ту саму інформацію десятк докладніше...
2025-07-11 12:29:19 Коваленко Олена Олексіївна. Центр дистанційної освіти.
Нова функція зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів дисципліни та структури аркушу електронного журналу Інформаційна екосистема JetIQ VNTU має двох головних користувача – студента та викладача. Для викладачів архітектором системи Євгеном Паламарчуком розроблено та запроваджено нову функцію зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів д докладніше...
2025-07-07 15:25:29 Ковалюк Олег Олександрович. Кафедра Комп`ютерних систем управління.
В передостанній день навчального року в Подільському науковому ліцеї відбулася науково-практична конференція, яка має на меті визначити кращих ліцеїстів у написанні науково-дослідницьких робіт. Під час секційних засідань визначено призерів ліцейного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. Приємно відзначити, що в секції «Інформатика докладніше...
2025-07-04 18:31:31 Гармаш Володимир Володимирович. Кафедра Автоматизації та інтелектуальних інформаційних технологій.
25 років СПІЛЬНІЙ СПРАВІ! Вінницька ІТ компанія НВП «Спільна Справа» була офіційно заснована у липні 2000 року викладачами і співробітниками ВНТУ. Компанія співпрацює з передовими світовими замовниками і партнерами з США, Ізраїлю, Німеччини, Канади. ЇЇ розробники беруть участь у найсучасніших проєктах світового ринку високих технолог докладніше...
2025-07-04 14:35:35 Андреєва Тетяна Іванівна. Редакційно-видавничий відділ.
Вийшов з друку журнал: Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, 2025. Науковий журнал ВНТУ, Вінниця: ВНТУ, 2025, 198 с., ISSN 1997-9266, формат A4. Журнал «Вісник Вінницького політехнічного інституту» є виданням, яке входить до Переліку наукових фахових видань України у галузі технічних наук (категорія Б). Журнал входить у між докладніше...