Продовжуємо вчити та вчитись! Дистанційний формат навчання – в дії!

-
Викладачі, що мають наповнені навігатори дисциплін в системі JetIQ насправді мають всі інструменти для дистанційного навчання. Ті, хто не наповнив – є привід створити та наповнити. (Дивись інструкцію Навігатор навчальних ресурсів).
-
Контроль за виконанням завдань та комунікації між студентами можуть бути здійснені за допомогою файлів, що відсилаються студентами викладачу, повідомлень в системі, а також використання інших незалежних месенджерів, електронної пошти тощо. Так, наприклад, виконання лабораторних та практичних робіт, для яких не потрібно спеціальне обладнання, може бути здійснено студентами самостійно ( консультації викладача за повідомленнями або/і електронною поштою, месенджерами також можуть бути передбачені), звіти з виконання вислані викладачу. Захист може бути реалізовано за допомогою тестового контролю. Підсумковий тестовий контроль може бути обмежений в часі (викладач вказує, наприклад – пройти тести з 16.30 до 17.00), що дозволить його зробити більш об’єктивним.
-
В сьогоднішній ситуації доцільно розбити великі пакети тестових завдань на маленькі (за темами лекцій, лабораторних, практичних). Це можливо зробити за допомогою інструментів клонування питань пакету та видалення зайвих. Короткий тестовий контроль за темами дисциплінує студентів для роботи.
-
Доцільно здійснювати оцінювання студентів в електронному журналі за результатами отриманих файлів звітів про роботу, написання есе, проходження тестів. Це також мотивує студентів до регулярної роботи. Не забувайте! В електронному журналі є опція нотатки, де ви можете записувати дані щодо активності студентів у спілкуванні з вами через мережу.
-
Викладачі можуть використати зовнішні посилання на електронні підручники, дистанційні курси через навігатор.
-
Теперішня ситуація є приводом для створення електронно-освітніх ресурсів, зокрема електронної книги, інструменти якої активні і можуть бути використані викладачами в системі JetIQ (Дивись інструкцію Електронна книга).
-
Викладачі мають можливість використовувати різноманітні незалежні інструменти дистанційного навчання за власним вибором. Наприклад, є інструменти Google (G Suite for Education (наприклад, Classroom, Hangouts Meet), але реєстрація груп, моніторинг діяльності студентів ви повинні вести повністю самостійно.
-
За бажанням, викладачі можуть використовувати JetIQ ("Комунікації") для розсилання повідомлень, відеоконференції для спілкування зі студентами і колегами Hangouts Meet (G Suite,) Skype тощо.
-
Фахівці центру дистанційної освіти завжди на зв’язку і готові допомогти викладачам і студентам. Для вас створені групи гарячої допомоги у Viber
та Telegram
.
Гарячі новини
2025-07-14 16:42:10 Аврамська Лілія Анасівна. Науково-технічна бібліотека.
Хижацькі видання та недоброчесні публікаційні практики — як розпізнати й протидіяти? Шановні науковці! 16 липня 2025 року (11:00) науково-технічна бібліотека запрошує вас на безкоштовний вебінар українською (за сприяння МОН України та ДНТБ України). Реєстрація: https://us02web.zoom.us/meeting/register/6__Nuy2dQXiD1ziIePkHvg Реєстрація б докладніше...
2025-07-11 13:15:57 Коваленко Олена Олексіївна. JetIQ.
Від ідеї, другого місця на олімпіаді IT-Universe — впровадження в систему JetIQ Викладачі — професори, доценти, асистенти — щодня стикаються з бюрократичними задачами. І кожен з них мріє про «чарівну кнопку»: натиснув один раз — звіт готовий, ще раз — і наступний звіт уже чекає на відправку. Навіщо вводити одну й ту саму інформацію десятк докладніше...
2025-07-11 12:29:19 Коваленко Олена Олексіївна. Центр дистанційної освіти.
Нова функція зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів дисципліни та структури аркушу електронного журналу Інформаційна екосистема JetIQ VNTU має двох головних користувача – студента та викладача. Для викладачів архітектором системи Євгеном Паламарчуком розроблено та запроваджено нову функцію зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів д докладніше...
2025-07-07 15:25:29 Ковалюк Олег Олександрович. Кафедра Комп`ютерних систем управління.
В передостанній день навчального року в Подільському науковому ліцеї відбулася науково-практична конференція, яка має на меті визначити кращих ліцеїстів у написанні науково-дослідницьких робіт. Під час секційних засідань визначено призерів ліцейного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. Приємно відзначити, що в секції «Інформатика докладніше...
2025-07-04 18:31:31 Гармаш Володимир Володимирович. Кафедра Автоматизації та інтелектуальних інформаційних технологій.
25 років СПІЛЬНІЙ СПРАВІ! Вінницька ІТ компанія НВП «Спільна Справа» була офіційно заснована у липні 2000 року викладачами і співробітниками ВНТУ. Компанія співпрацює з передовими світовими замовниками і партнерами з США, Ізраїлю, Німеччини, Канади. ЇЇ розробники беруть участь у найсучасніших проєктах світового ринку високих технолог докладніше...
2025-07-04 14:35:35 Андреєва Тетяна Іванівна. Редакційно-видавничий відділ.
Вийшов з друку журнал: Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, 2025. Науковий журнал ВНТУ, Вінниця: ВНТУ, 2025, 198 с., ISSN 1997-9266, формат A4. Журнал «Вісник Вінницького політехнічного інституту» є виданням, яке входить до Переліку наукових фахових видань України у галузі технічних наук (категорія Б). Журнал входить у між докладніше...