Студенти кафедри ММЕ зайняли призове місце в Українському студентському фестивалі реклами


Цьогоріч студенти Вінницького національного технічного університету вперше взяли участь в Українському студентському фестивалі реклами і відразу зайняли призове місце. Український студентський фестиваль реклами проведено під егідою Спілки рекламістів України та КНУ імені Тараса Шевченка. Організатор-координатор фестивалю – професор Ромат Євген Вікторович.
 


У фестивалі взяли участь студенти спеціальності «Маркетинг» Гордієнко Вікторія, Білевич Дмитро та Головащенко Олександр, які під керівництвом доцента Штовби Олени Валеріївни представили роботу «Рекламний ролик KFC». Робота виборола третє місце у партнерській номінації «Розробка маркетингово-комунікаційної кампанії для бренду КFC із залученням покоління зумерів».

Загалом, у 19-му студентському фестивалі реклами змагалися 377 учасників із 43 українських університетів України, які підготували понад 400 конкурсних робіт.
Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія KFC Ukraine (Kentucky Fried Chicken Ukraine), а партнером однієї із номінацій Фестивалю виступило креативне агентство Hooligan Agency.

До складу журі фестивалю реклами входили лише досвідчені професіонали-практики:
1. Світлана Степаненко, Керівна партнерка комунікаційного холдингу BetterSvit, Київ. Голова Журі.
Члени Журі:
2. Ірина Кузнєцова, директорка агентства Dialla Communications, Офіційна представниця Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні.
3. Анна Остапенко, СЕО Media First Ukraine.
4. Марія Гриневич, головний редактор інформаційного агентства «Соцпортал».
5. Яна Лут, Brand Manager KFC Ukraine.
6. Діана Білоус, Digital Manager KFC Ukraine.
7. Тетяна Білошицька СМО KFC Ukraine
8. Ірина Охрименко Продакт Менеджер KFC Ukraine
9. Антон Скуратов, співзасновник агенції Hooligan Agency.
10. Антон Мурафа, співзасновник агенції Hooligan Agency.
11. Стефан Ляхович, Операційний директор Hooligan Agency
12. Граждан Софія, маркетолог агенції Hooligan Agency.
13. Олена Лобова, експертка з комунікацій, співзасновниця школи комунікацій і менеджменту Old School.
14. Іветта Делікатна, партнер, комунікаційне агентство Ecomm, Key Communication Expert в компанії Association4U, Київ;
15. Ольга Вовкотруб, генеральна директорка рекламно-комунікаційного холдингу Seven Communications.
16. Валентина Єсіпова-Левіч, генеральна директорка рекламно-дизайнерської компанії «Тортілла».
17. Ярослав Макаревич, директор агенції Action Global Communications в Україні.

 

Найбільша кількість робіт – 91 була подана до партнерської номінації від офіційного партнера фестивалю – KFC Ukraine. Це історичний максимум за кількістю робіт у партнерських номінаціях за всю історію фестивалю. Серед цих робіт була і робота наших студентів-маркетологів, яка зайняла переможне третє місце.

Пишаємось нашими маркетологами!

опублік. Косарук Олена Миколаївна