AI-аватари для брендингу, масштабування та лояльності: підсумки вебінару
3 квітня 2025 року студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Маркетинг в інформаційному суспільстві» (викладач к.е.н., доц. Благодир Л.М.) взяли участь у вебінарі «AI-аватари для брендингу, масштабування та лояльності», організованому компанією Pitch Avatar.


🔹 Модераторка — Вікторія Абед, Chief Revenue Officer у Pitch Avatar https://www.linkedin.com/in/viktoriia-abed/
🔹Спікерка — Катерина Шевченко, магістр наук з маркетингового менеджменту (Університет Халла, Велика Британія), дослідниця у сфері застосування AI-аватарів у крос-культурних комунікаціях; авторка концепції «3 Ws of AI Avatars in Marketing & Business» https://www.linkedin.com/in/kateryna-shevchenko2312
💡 У фокусі обговорення — трансформаційний потенціал AI-аватарів для сучасного маркетингу. У світі, де бренди постійно змагаються за увагу споживачів, AI-аватари стають стратегічним інструментом. Вони забезпечують послідовну, локалізовану та культурно релевантну комунікацію, особливо при виході на міжнародні ринки. Адже сучасні споживачі очікують від брендів миттєвої та персоналізованої взаємодії у зручний час, контенту рідною мовою, автентичних та індивідуалізованих пропозицій.


📌 Серед ключових тем, розглянутих на вебінарі:
AI-аватари як засіб посилення ідентичності бренду
Оптимізація маркетингових бюджетів і автоматизація відеоконтенту
Міжнародне масштабування комунікацій без втрати автентичності
Психологічні аспекти сприйняття віртуальних представників бренду
AI у маркетингу, продажах та підтримці клієнтів


Враження студентів від заходу:
Аміна П.: Я сьогодні дізналася про інструменти створення AI-аватарів для різних маркетингових завдань.
Ангеліна У.: Цікаво було побачити різні типи ШІ-аватарів і виникла ідея створити свого віртуального представника.
Софія В.: Завдяки вебінару я зацікавилася тим, як споживачі психологічно сприйматимуть ШІ-аватарів як віртуальних представників брендів.
🤝 Дякуємо організаторам за можливість долучитися до обговорення актуальних викликів та інновацій у сфері маркетингу!