Штучний інтелект Google створюватиме рекламу для Coca-Cola, а на кафедрі АІІТ факультету інтелектуальних інформаційних технологій та автоматики можна опанувати основи застосування ШІ на простих реальних задачах.
Google і WPP (найбільша у світі рекламна група) оголосили про партнерство. У рамках цієї співпраці потужна технологія штучного інтелекту Gemini від Google буде інтегрована в маркетингові та рекламні операції WPP.
Інструменти штучного інтелекту Google можуть незабаром генерувати рекламу для деяких з найбільш впізнаваних світових брендів, таких як Coca-Cola, L’Oréal та Nestlé.
Як повідомляє Search Engine Land, партнерство спочатку буде зосереджено на чотирьох напрямках:
Посилення креативності: Де ШІ допомагає розробляти більш насичену рекламу, яка ідеально відповідає ідентичності бренду.
Краща оптимізація контенту: Прогнозування успіху реклами ще до запуску кампанії.
Розповідь за допомогою штучного інтелекту: Використання Gemini AI для написання рекламних сценаріїв, що налаштовуються.
Гіперреалістичне представлення продуктів: Коли ШІ створює детальні 3D-зображення продуктів відповідно до конкретного стилю бренду.
Звісно новини про використання ШІ в тих чи інших галузях переповнюють стрічки новин, дійсно за ШІ майбутнє, але як і з усім - ефективному використанню ШІ треба вчитися!
На кафедрі АІІТ працює низка фахівців зі штучного інтелекту, які навчають студентів основам ШІ, демонструючи на практиці різні можливості його застосування. Студентам також дається можливість долучатися до роботи наукових гуртків кафедри, а також до спільнот "дружніх" ІТ-компанії, які використовують ШІ в проектах світового рівня.
опублік. Кабачій Владислав Володимирович