Міжнародна конференція ICL2024 Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility (27th International Conference on Interactive Collaborative Learning; 53rd IGIP International Conference on Engineering Pedagogy; 
24–27 September 2024, TalTech, Tallinn, Estonia)

 

 

     Представники кафедри БЖДПБ ВНТУ: професори С. Дембіцька та О. Кобилянський, доцент І. Кобилянська, аспіранти В. Татарчук і О. Жмурко, студенти групи ПО-23 І. Сіверт і Р. Яровий; Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського: доценти О. Пінаєва, С. Нагорняк і Н. Cтавнича, студент Б. Соцький і Вінницького навчально-наукового інституту економіки Західноукраїнського національного університету доцент В. Пугач традиційно взяли участь у роботі 27-ї Міжнародної конференції з інтерактивного спільного навчання (ICL 2024) та 53-ї Міжнародної конференції IGIP з інженерної педагогіки, що відбулися 24-27 вересня 2024 року в Таллінні, Естонія, де презентували 7 доповідей на 6 секціях за результатами спільних наукових досліджень, присвячених інтеграції інноваційних методів навчання в галузі професійної освіти. Представлені на конференції матеріали науковців ввійдуть до збірників статей за секціями (напрямками) та будуть індексовані в НМБ Scopus.

 

       Ця міждисциплінарна наукова подія об’єднала фахівців з усього світу для обговорення актуальних тенденцій і результатів досліджень, а також презентація практичного досвіду в галузі інтерактивного спільного навчання та інженерної педагогіки.


       Учасники мали змогу представити результати своїх наукових досліджень, ознайомитися з передовими практиками та обговорити сучасні виклики, що постають перед системами освіти та навчання, особливо у контексті цифровізації та впровадження нових педагогічних підходів.


        Участь у дискусійних панелях та наукових обговореннях дозволила поглибити розуміння сучасних освітніх процесів, підвищити рівень науково-дослідницької діяльності та встановити нові міжнародні наукові контакти для подальшої співпраці. Конференція стала важливим кроком у професійному розвитку як викладачів, так і аспірантів і студентів, стимулюючи їх до нових наукових досягнень.


 



 

опублік. Кобилянський Олександр Володимирович