Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь.
Тарас Шевченко в гостях у Конфуція

турнір з гри «Крокодил»
Регламент
турніру з гри «Крокодил»

1. Загальні положення
1.1.    В турнірі має право брати участь будь-яка команда, яка зареєструвалася через гугл-форму: https://docs.google.com/forms/d/1SbxQ9cnWxLxyrNWyXJr2wazxwmieXmLoH5oJ_1SCrUQ/edit
та отримала підтвердження від організаторів турніру.
1.2. Реєстрація до 15.00 вівторка 4 березня 2025. У випадку, коли буде зареєстровано 8 команд, подальша реєстрація буде зупинена.
1.2.    Відповідальним за організацію і проведення турніру є Центр соціально-організаційної роботи та Інститут Конфуція ВНТУ.
2.       Порядок проведення
2.1.    Час проведення і місце проведення 5 березня 2025 року о 15.00 в ауд. 3119
2.2.    Турнір складається з 4 турів, у кожному турі розігрується така кількість раундів, яка дорівнює кількості команд учасниць
2.3.    У кожному турі в ролі того, хто показує мають бути різні учасники команди.
2.4.    За результатами турніру перевага надається команді, яка набрала найбільшу кількість ігрових балів.
2.5.    Коли кількість ігрових балів у кількох команд, що претендують на призові місця однакова, то для них проводяться додаткові раунди для виявлення переможця. В інших випадках, за рівної кількості ігрових балів, команди поділяють місця.
3.       Склади команд
3.1.    Заявочний склад команди 4 особи.
3.2.    У складах команди можуть грати студенти та школярі.
3.3.    У складі команди може бути один гравець, який не є студентом чи школярем.
4. Правила гри
4.1. Для того, щоб показати слово можна:
• Рухати будь-якою частиною тіла і приймати будь-які пози.
• Відповідати на питання жестами.
• Показувати на свій одяг і те, що знаходиться на тобі.
4.2. Забороняється:
• Розмовляти або видавати які-небудь звуки.
• Показувати на будь-які предмети, окрім тих, які є у Вас.
• «Говорити» губами.
• Показувати слово по буквах, частинах або складах.
• Малювати, писати або залишати будь-які інші видимі зображення.
4.3. За допомогою жеребкування визначається послідовність ходів команд.
4.4. Гравець команди у відповідному раунді наосліп витягує завдання, що він має показати.
4.5. На показ певного завдання гравцеві відводиться максимум одна хвилина.
4.6. Гравці команди, представник, якої показує завдання, можуть задавати йому запитання. Не можна здавати питання щодо з яких букв (складів) починається чи складається слово.
4.7. Коли якась команда вважає, що відгадала завдання відповідного раунду, капітан промовляє слово «СТОП», після цього одразу зупиняється показ і час. Всім командам після цього відводиться 10 секунд для запису відповіді на спеціальних бланках.
4.8. Команда, яка сказала «СТОП» у відповідному раунді, то у випадку правильної відповіді отримує «2 бали», а неправильної відповіді «-2 бали».
4.9. Інші команди у випадку правильної відповіді отримують за свою відповідь «1 бал», а неправильної відповіді «0 балів».
5.       Суддівство
5.1.    Веде протокол гри, оцінює вірність відповідей суддівська колегія.
5.2.    Суддівська колегія має право виносити попередження граючим командам за неспортивну поведінку та штрафувати ту чи іншу команду зняттям ігрових очок або дискваліфікацію з турніру.
 

опублік. Теклюк Анатолій Іванович