Хибність і доречність багатоканальності в дистанційному та змішаному навчанні.
Підслухано у студентів: «А цю лабораторну куди відправляти – та на пошту, ні у вайбер, ні в телеграм…».
Багатоканальність комунікацій студент-викладач призводить до інформаційного хаосу.
Студент повинен мати спеціальний розклад з каналами – куди і коли відсилати виконані роботи для перевірки викладачу.
Найгірший випадок: 5 викладачів і кожен має комунікації в різних месенджерах.
Ідеальний варіант – одна платформа управління навчанням, в якій працюють студенти і викладачі, передаються і зберігаються файли, формуються повідомлення, форумні дискусії, викладається інформація для навчання.
Але такий ідеальний варіант не завжди спрацьовує з різних причин, головні з яких – технічне забезпечення зв’язку та енергозабезпечення.
Мабуть доцільно мати ще резервний канал (але не більше)!, який є популярним у студентів та зручним для навчання. Ну й, звичайно, зв’язок зі старостою групи за телефоном і смс для контролю тих студентів, що знаходяться в місцях з поганим рівнем забезпечення Інтернет.
Такі студенти повинні мати можливість працювати в асинхронному режимі, доступ до відеолекцій, збережених лекційних електронних ресурсів та завдань до практичних робіт. Хоча асинхронний режим повинен бути тільки з поважних причин, освітній процес дистанційно відповідає розкладу.
І ще… Викладачі повинні спілкуватись між собою, а куратори формувати рекомендації для створення оптимального інформаційного освітнього середовища навчання, щоб переключення студентами з каналу на канал не забирало енергію і не доводило мотивацію до навчання у них до нуля.
Ми рекомендуємо користуватись єдиними каналом спілкування - повідомленнями JetIQ, які автоматично дублюються на електронні пошти і у мобільні додатки, а також модулем пересилання файлів.
Створимо середовище для навчання цікавим і зручним!
Навчаємось разом!
Гарячі новини
2025-07-31 16:59:07 Коваленко Олена Олексіївна. Центр дистанційної освіти.
Команда фахівців центру диджиталізації освітнього процесу ВНТУ - розробників та адміністраторів системи JetIQ VNTU Команда центру диджиталізації освітнього процесу (дистанційного навчання) - команда кваліфікованих фахівців, які удосконалюють та підтримують систему управління освітнім процесом та підтримки методичної, наукової та управл докладніше...
2025-07-30 14:42:48 Войтович Олеся Петрівна. Кафедра Захисту інформації.
Канікули канікулами, а кібербезпека — це стиль життя! Цього літа студенти ВНТУ не лише відпочивали, а й гідно представили університет на Вінницькому регіональному етапі чемпіонату України з кібербезпеки у форматі CTF, що проходив 26-27 липня в онлайн форматі. Під керівництвом доцента кафедри захисту інформації Леоніда Куперштейна, команди докладніше...
2025-07-14 16:42:10 Аврамська Лілія Анасівна. Науково-технічна бібліотека.
Хижацькі видання та недоброчесні публікаційні практики — як розпізнати й протидіяти? Шановні науковці! 16 липня 2025 року (11:00) науково-технічна бібліотека запрошує вас на безкоштовний вебінар українською (за сприяння МОН України та ДНТБ України). Реєстрація: https://us02web.zoom.us/meeting/register/6__Nuy2dQXiD1ziIePkHvg Реєстрація б докладніше...
2025-07-11 13:15:57 Коваленко Олена Олексіївна. JetIQ.
Від ідеї, другого місця на олімпіаді IT-Universe — впровадження в систему JetIQ Викладачі — професори, доценти, асистенти — щодня стикаються з бюрократичними задачами. І кожен з них мріє про «чарівну кнопку»: натиснув один раз — звіт готовий, ще раз — і наступний звіт уже чекає на відправку. Навіщо вводити одну й ту саму інформацію десятк докладніше...
2025-07-11 12:29:19 Коваленко Олена Олексіївна. Центр дистанційної освіти.
Нова функція зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів дисципліни та структури аркушу електронного журналу Інформаційна екосистема JetIQ VNTU має двох головних користувача – студента та викладача. Для викладачів архітектором системи Євгеном Паламарчуком розроблено та запроваджено нову функцію зв’язку тем навігатора навчальних ресурсів д докладніше...
2025-07-07 15:25:29 Ковалюк Олег Олександрович. Кафедра Комп`ютерних систем управління.
В передостанній день навчального року в Подільському науковому ліцеї відбулася науково-практична конференція, яка має на меті визначити кращих ліцеїстів у написанні науково-дослідницьких робіт. Під час секційних засідань визначено призерів ліцейного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. Приємно відзначити, що в секції «Інформатика докладніше...